';

Jak zacząć?

Umów się na bezpłatną konsultację!
Spotkanie lub trening
Pierwszy krok - umów się na spotkanie lub od razu trening

Po ustaleniu spotkania Prywatny Trener rozpoczyna swoją pracę od szczegółowego wywiadu dzięki któremu poznaje on charakter, stan zdrowia oraz kondycję swojego podopiecznego. Na tej podstawie opracowywany jest szczegółowy program ćwiczeń, po pierwszym spotkaniu na sali jest już oczywiste, które elementy są najsłabsze. Jest to bardzo ważna wiedza dla trenera, dzięki temu można liczyć na naprawdę szybkie postępy.

Koszulka, spodenki, buty
Nie musisz się niczym martwić

Na pierwszy trening nie potrzebujesz żadnego specjalistycznego sprzętu – pożyczymy Ci go za darmo. Weź koszulkę, spodenki i buty na zmianę – o resztę martwi się nasz zespół!

Dla każdego!
Dzieci od lat 12, dorośli, kobiety i mężczyźni

W treningach może wziąć udział każdy niezależnie od swojego wieku i wytrenowania. Tych najmłodszych nauczymy podstaw sztuk walki, poprawimy ich koordynację ruchową, sprawimy że wyładują się na treningu – dzięki czemu w domu będą o wiele spokojniejsi 😉 Wszystkie Panie zapraszamy na zajęcia samoobrony dla kobiet, gdzie nauczą się skutecznie bronić oraz popracują nad swoją sylwetką. Dla młodzieży i osób dorosłych przygotowaliśmy zestaw pakietów treningowych, które również możemy zmodyfikować tak, aby Tobie najbardziej odpowiadało.

Jak to wygląda w praktyce?

Pierwszy trening
Początek

Każdy trening rozpoczynamy rozmową, podczas której dowiadujemy się czy nasz podopieczny trenował kiedyś, jaki jest jego stan zdrowia i kondycja. Ustalamy wstępne cele treningu i rozpoczynamy ogólnorozwojową rozgrzewkę. Pokazujemy ćwiczenia i wspólnie je wykonujemy, dzięki niektórym ćwiczeniom możemy zaobserwować jaka jest koordynacja ruchowa oraz gibkość osoby trenującej z nami.

Następnym etapem jest rozgrzewka ukierunkowana pod dany styl walki, mogą to być ćwiczenia które są wstępem do techniki lub konkretne uderzenia wykonywane w powietrze.

Jak to wygląda w praktyce?

Zaczynamy trenować!
Część główna

Gdy jesteśmy już rozgrzani przechodzimy do głównej części treningu, jeśli naszym celem jest przykładowo nauczy się K-1 to zwykle zaczynamy od technicznych uderzeń po tarczach bokserskich. Każdy element jest spokojnie pokazywany i na bieżąco poprawiany. Później ćwiczymy kopnięcia na tajskich tarczach PAO, łączymy uderzenia rąk i nóg. W zależności od intensywności treningu, dokładamy pracę na przyrządach: skakanka, worki, tarcze do kopania, piłki lekarskie, ciężarki, gumy.

Jak to wygląda w praktyce?

Po treningu - wyciszenie i spokój
Na koniec

Pod koniec zwykle jest jedno lub dwa zadania wytrzymałościowe lub siłowe. Każda z tych części treningu jest odpowiednio dobrana do stanu fizycznego osoby trenującej, nikogo nie forsujemy – ale motywujemy do pracy. Na zakończenie pozostaje tzw. „parterówka”, czyli brzuszki, naciąganie, gimnastyka, wyciszenie i zrelaksowanie. Po treningu wyciągamy wnioski, stawiając sobie kolejne cele treningowe.

Na pierwszy trening nie potrzebujesz żadnego specjalistycznego sprzętu – pożyczymy Ci go za darmo. Weź koszulkę, spodenki i buty na zmianę – o resztę martwi się nasz zespół! W zależności od tempa treningu i możliwości podopiecznego przeciętny trening trwa 60-90 minut.

6
Dni w tygodniu możemy trenować
od poniedziałku do soboty, w godz. 6.00 - 21.00
60
Minut to średni czas naszego treningu
od 50 do 90 minut w zależności od Twoich możliwości
12
Treningów w miesiącu
to pakiet treningowy, który jest najczęściej wybierany

Pora zacząć treningi, wybierz swój pakiet treningowy!

Posiadamy rozbudowaną ofertę w której jesteśmy bardzo elastyczni i możemy dostosować się do klienta, jednego tygodnia możemy trenować 2 razy a drugiego 3 razy, czasem możemy być umówieni rano, a czasem wieczorem, tylko weekendy to rozwiązanie dla tych najbardziej zapracowanych, mało tego możemy umawiać się z dnia na dzień!